Feedbackticketsysteem

2BA werkt met een feedback ticket systeem voor A. support vragen en B. vragen over de data van fabrikanten en/of leveranciers. Ga naar de My 2BA Omgeving voor een overzicht van uw feedbacktickets.

A. 2BA support
Indien u een vraag heeft of support wenst kunt u middels de groene knop ‘Nieuw’ een feedbackticket aanmaken. In het pop-up venster kunt u een titel en onderwerp zetten en eventueel bijlage toevoegen. Klik op ‘Opslaan’ en dit ticket wordt door uw interne 2BA contactpersoon behandeld.

B. Artikel/product feedback tickets
Daarnaast is het mogelijk om vragen te stellen over de aangeleverde data door fabrikanten of leveranciers. Met dit type ticket wordt de communicatie rechtstreeks tussen u als indiener en de ontvanger (fabrikant of leverancier) opgezet. 2BA ziet deze tickets ook en zal waar nodig advies of hulp bieden indien gewenst. U ontvangt per email een update als er wijzigingen zijn in het ticket.

Ga hiervoor naar Unifeed en zoek het product of artikel op.
– Indien u een vraag of opmerking heeft aan de fabrikant klikt u ‘Product Feedback’
– Indien u een vraag of opmerking heeft aan de leverancier klikt u ‘Artikel Feedback’

Artikel-Product tickets

This site is registered on wpml.org as a development site.